sunnuntai 6. marraskuuta 2011

KAKUN PAIKKA

Viime viikolla mulla alkoi siis työssäoppimisjakso pienten lasten osastolla samassa päiväkodissa (vaan ihan eri rakennuksessa), jossa mun armas jääräpääpoikani käy esikoulua. Paikkaa hakiessani ajattelin että mahdottoman kätevää kun voidaan mennä pikkuhepun kanssa samoilla kyydeillä, tosi fiksua kaikin puolin. No joo. Ei se mennyt ihan niin.

Maanantain koittaessa oli kotona ihan pattitilanne. Kaveri ei liikkunut eteen eikä taakse, koteloitui sänkyynsä ja huusi: "Mä en varmana mee eskariin, kun sä oot siellä pihalla kyttäämässä!!!" Mä olin ihan kysymysmerkkinä että "Enhän mä sua ehdi edes vilkaista, kun mun pitää vahtia silmä kovana niitä pieniä siellä päiväkodin pihassa..."

Viikko oli yhtä vääntöä ja torstai-iltana mä vajosin niin alas että lupasin leipoa kakun, jos eskariinmeno olis sujuvaa seuraavana päivänä. Miten surkean säälittävää. Tänään me kuitenkin syötiin se palkintokakku, joka muuten maistui aikas hyvältä kaikkien mielestä. Brita-kakku, jonka välissä banaaninviipaleita ja rahkakermavaahto-vadelmaseosta, mmmmm...

Huomenna olis taas maanantai. Jihuu.