perjantai 26. elokuuta 2011

VÄHÄSEN VÄSY

Hooh. Viikonloppu. Fiu.

Mä nukun huomenna ainakin kahteentoista ja ylihuomenna yhtä pitkään. *Haukotus*

Kamala viikko. Tai siis kamalan paljon on tapahtunut kaikkea uutta ja kummallista. Siihen opiskeluun liittyen.

Tuntuu että ajatuksissa on jotain ihme moskaa eikä niitä saa mihinkään järjestykseen. Kova temmellys tuntuu pääkopassa käyvän ainakin silloin kun pitäisi nukahtaa. Ja aamulla pitää kammeta itsensä ylös viis kolkyt. Ihan sairasta.

Moni asia sujuu silti hyvin. Jopa paremmin kuin ennen. Esim. ihana eskari. Tänään pikkuepeli tuli kotiin, jossa mä jo makoilin ryytyneenä sohvalla, ja toitotti ääni innosta täristen että "Äiti äiti, seitsemän yön päästä me mennään eskarin kanssa junalla retkelle uimarannalle ja mennään leikkipuistoon ja ostetaan jäätelöt ja kaikkea ja mulla on maailman paras eskari!!!" Jee jee.

Sitten mun ei tarvii enää hikeentyä aamuisin kenellekään vetkuilusta tms., koska kukaan muu ei oo vielä hereillä. Mun ei täydy myöskään huolehtia kenenkään kouluun tai eskariin ehtimisestä, koska mä en oo edes kotona. Mä vaan herään ja lähden. Ja tuun takaisin huomatakseni että välipalat on kolmatta tuntia esillä ja koira pölyttyy olkkarin nurkassa. Sillä lailla.