keskiviikko 9. kesäkuuta 2010

LOPPU HÄÄMÖTTÄÄ

Todellakin: Nyt ollaan jo oikolukuvaiheessa, pilkut vaan paikoilleen. Ja siinähän MÄ oon haka, siis mähän oon varsinainen pilkunviilaaja, ainakin mikäli perheen teinejä on uskominen ;) Joka tapauksessa oon saanut kunnian tarkastaa tulevan diplomi-insinöörin lopputyön oikeinkirjoituksen. Aikapula siihen taitaa olla syynä, luulisin.

Silmät sirrillään ja ohimot jomottaen oon yrittänyt parhaani mukaan hahmottaa monimutkaisia ja vaikeatajuisia alihankkijayrityksen tuotantoprosessin kehittämiseen liittyviä lauseita, ja oon saanut varmaankin sata ryppyä lisää viimeisten päivien aikana pelkästä pohtimisesta. Siinä samalla tekstiä lukiessani on hiljainen kunnioitus ja arvostus tutkielman tekijää kohtaan noussut ennenkokemattomiin lukemiin. On se vaan aikamoinen mies, ei ihan heti tuu mieleen toista vastaavaa. Mun ehdoton Sankari. Silti ihanaa, että opintojen loppu häämöttää :)))