keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

NYT NAUTITAAN KESÄSTÄ



Huomenna se vasta varsinaisesti on, ainakin mun mielestä. Alkukesästä siihen jo totuteltiin: kesäaika, kesäkuu, kesäkerho... Mut huomenna, huomenna, huomennaaaaa alkaa IHANA HEINÄKUU!!! Varsinainen keskikesän kuukausi sateineen, helteineen, ukkosineen, mustikkapiirakoineen ja matonpesuineen, JEE! Kesä ja kärpäset on todellakin täällä. Just nyt. Mahtavaa. Ei muuta kuin varpaat hiekkaan ja mansikoita suuhun. Kuullaan taas myöhemmin, nyt naatiskellaan kesästä...

...Katri Helenaa hyräillen:

Mä unestani taas jo herään kesätuuleen,
ja hyvän olon saan, kun meren äänet kuulen.
Kesämieli on taas ihan vallaton.
Mä rakastua niin nyt haluaisin kaikkiin.
Mä odotellut oon niin monen monta päivää.
Nyt kesäloma on, en tunne surun häivää.
Sydän sykkimään, ystävää etsimään!
Taas elämältä maistuu tää.
Aaa kesän lapsi kun oon.
Aaa villi luonteeni on.
Aaa kesän lapsi mä oon.
Aaa poissa huoleni on.
Ja nämä kesäyöt ei niille ole vertaa.
Ei kiristele vyöt, kun juoksen kohti merta.
Kesämieli on taas ihan vallaton.
Mä rakastua niin nyt haluaisin kaikkiin.
Ja sinut jostakin saan vierelleni rantaan,
mun tekee mieli niin nyt suukko sulle antaa.
Sydän sykkimään!
Saapuvan sun jo nään,
ja elämältä maistuu tää.

P.S. Oon siis syntynyt heinäkuussa, seko mikä seko :)
P.S.2 Ei mulla oikeasti oo vielä lomaa, mutta fiilis on silti kohdillaan.
Kesän lapsi kun ooooon.