sunnuntai 9. tammikuuta 2011

HYVÄ NÄIN



Joulu on kääritty kasaan ja kevättä kohti mennään seinälle nostettujen talitinttien kera. Parin viikon talviloman ja joulukoheltamisen jälkeen on mukavaa palata normaalielämään: ajoissa ylös, ajoissa nukkumaan ja siinä välissä sopivasti harrastuksia ja muita rutiineja, ARKEA.

Arjen aloitukseen liittyy usein näin uuden vuoden kynnyksellä lupaus tai toive jostain paremmasta.  Paremmasta vartalosta, paremmasta hermojen hallinnasta, paremmasta minästä. Mä ajattelin antaa itselleni luvan tyytyä siihen mitä oon ja opetella asioiden hyväksymistä. 

Joo, mä poksahtelen välillä ja teen virheitäkin ja erehdyn, mutta oon kaikessa epätäydellisyydessäni silti ihan hyvä tyyppi ja nainen paikallani, tarpeellinenkin. Mulle on tärkeää olla kuulolla ja auttaa, jutella ja huolehtia, elää arkea ja suunnitella tulevaa, haaveilla ja uneksia. Tätä elämää. Tässä ja nyt.